Nog
en dan weer vakantie

Mijn GastenBoek

vrijdag, juli 01, 2005

Everything that has a beginning......has an end

zoals de titel al suggereert.......dit is waarschijnlijk de laatste post vanaf SXM. Ik ben hier nog wel een paar daagjes (tot dinsdag) maar ben niet meer in de gelegenheid om een post te maken denk ik zo.

Over een paar dagen ben ik weer thuis en is er voor iedereen weer de gelegenheid mij in levende lijve te zien. hahahaha daar zitten jullie natuurlijk al 6 maamnden naar te smachten.

Rest mij vanaf hier niks anders dan iedereen te bedanken voor hun frequente bezoeken aan mijn site (ehm), de comments, de posts op het gastenboek en de verdere morele support die ik heb mogen ontvangen.

De personen van de msn-bezigheidstherapie verdienen hierbij wel een extra vermelding..... zij die het zijn weten wie ik bedoel.......BEDANKT

voor de rest tot dinsdag of ergens daarna

DDDM