Nog
en dan weer vakantie

Mijn GastenBoek

dinsdag, maart 22, 2005

PADI

Jaja vandaag dan eindelijk officieel zover. Na zondag de laatste in-water dingetjes gedaan te hebben (staat hier beneden ook al).

Heb ik zojuist het theorie examen gemaakt. Vet moeilijk en keihard moeten leren hier. en ik maar denken dat ik er na de uni eindelijk vanaf was. Valt ff tegen zeg.
Maar goed Cynthia vond dat ik het gehaald had (met iets van 95% ofzo).

Ze gaan vandaag of morgen het brevet aanmaken en dan ben ik helemaal de bink.

Dus als je wilt komen moet je maar zorgen dat je ook kunt/wilt duiken :)

2 Comments:

Blogger Ruud Batta said...

Jaimy is oké, olé olé!!!

Kunnen we fijn samen een keertje gaan duiken als ik je kom vervelen in juni!

Spreek je snel weer

2:08 p.m.  
Blogger Jaimy said...

Zal inderdaad wel vervelen worden :)

en moet tienes dan in de tussentijd doen??

2:39 p.m.  

Een reactie posten

<< Home