Nog
en dan weer vakantie

Mijn GastenBoek

vrijdag, maart 11, 2005

Duiken

Aanstaande zondag weer duiken, dit keer al om 9 uur in de ochtend want we moeten namelijk eerst een theorie examen doen......spannend

Als we dat halen dan moeten we daarna eerst nog de hele dag gaan duiken en dan zijn we dus mooi PADI gecertificeerd. Kan ik met een duikbuddy gewoon lekker gaan duiken wanneer ik dat wil......(wel eerst een buddy vinden....).

Gaat helemaal goedkomen.....anders laten we sven gewoon een beetje oud limburgs sjoemelen :)

Trouwens vandaag ook van mijn uiterst betrouwbare huisbaas een nieuwe gasfles gehad voor aan mijn BBQ. Die gaan we dus zondag na het duiken eens ff testen lijkt mij :)

Hoorde ook vandaag dat de auto (als het goed is) vandaag klaar moet zijn en dat ik hem dus morgen kan hebben. Daar word ik vanavond nog over gebeld en daar horen jullie dus nog meer van.

Volgende week ga ik overigens wel mooi op kosten van de baas naar Saba. Helaas geen week (hoewel wat moet je een hele week op dat eiland) maar twee dagen. Donderdag en vrijdag ben ik dus niet bereikbaar. Moet dan donderdag wel om uiterlijk half zeven op de airport zijn......erg prettig. Maak wel een aantal foto's kunnen jullie zien hoe het er uit zit.
Overigens ligt puerto rico ook nog in de planning maar das en nog ver weg en nog een vage planning maar houd je op de hoogte :)

Verder alles zijn gangetje.......vanaf 1 april moeten we uit dit gebouw weg omdat er een nieuw dak op moet voor het hurrican seizoen........ ga dan naar de overkant want daar hebben ze wel internet. In het andere tijdelijk onderkomen niet en zonder internet ga ik het niet redden hier. Moet wel een beetje het gevoel hebben dat ik in de beschaafde wereld zit hoor.
Verder alles rustig.....ben begonnen met zwemmen zoals dat moest van onze moeder.....iedere dag dik 20 min......heavy shit man

Tot nu het weekend

mzl