Nog
en dan weer vakantie

Mijn GastenBoek

vrijdag, december 03, 2004

Scriptie

Heb nu ik toch nog op die uni aanwezig ben ook maar meteen een begin gemaakt met mijn scriptie!! Jaja ben nog echt druk bezig (in tegenstelling tot sommige mensen op curacao, die hebben zelfs tijd om uit te leggen hoe je links plaatst :)).
Heb er zelfs een begeleider voor gevonden. Toch al wel een hele prof. dr. dus das altijd wel lekker. Hij bood het nog zelf aan ook, en hij wil ook wel met me mee gaan naar de 'LVNL' als ze bereid zijn mee te werken aan mijn onderzoekje.
Het is nog een beetje abstract maar het gaat er in ieder geval om om uit te zoeken of beter geschoolde mensen ook betere 'luchtverkeersleiders' zijn. Intressante vraag natuurlijk maar dan moeten ze wel meewerken en hun data beschikbaar stellen.

Mocht er daarove rnog nieuws zijn dan laat ik dat uiteraard weten, voor nu

Ayo