Nog
en dan weer vakantie

Mijn GastenBoek

donderdag, november 11, 2004

Huisje 4

Eindelijk gebeurdt er iets op dat eiland......hoewel ze vandaag weer een of andere feestdag hebben (oftewel gewoon weer een excuus om niet te gaan werken) heb ik toch gesproken met Louie B.
Hij heeft een studiotje te huur op 2 minuten afstand van het strand en op 3 van het kantoor....beter kan toch haast niet :)
En het goede nieuws is dat het zelfs nog vrij is en dat hij het wel aan mij wil verhuren. Nou nog zorgen dat dat die directeur dat ff regelt voor mij met de deposito en dan komt het allemaal goed.
Nog even wachten tot dinsdag want dan is Louie B. pas weer terug van zijn tripje naar curacao.........vraag je je toch af wat ie daar gaat doen he......beetje smokkelen ofzo.......
Maar dat intresseert niet als ik maar een kamer heb dan vind ik het wel allemaal best.

tot die tijd allemaal duimen dat het goed komt en dinsdag volgt er meer nieuws