Nog
en dan weer vakantie

Mijn GastenBoek

dinsdag, november 30, 2004

6 weken te gaan

Vandaag over precies 6 weken (als iknog een beetje kan tellen) is het dan zover.....dan zit ik lekker te chillen op de Antillen.
Ik vind dat het eigenlijk wel tijd wordt heb het zo langzamerhand wel een beetje gezien daar op die pokke universiteit met al die luie gasten die dan voor professor moeten doorgaan (er zitten ook wel 1 of 2 goeie tussen hoor).

Zoals je aan de frequentie van het aantal berichten kunt zien gebeurdt er op het moment niet veel. Tenzij je het scrijven van twee vage papers en het volgen van een nog vaaagere course intressant wil noemen.

Mocht er iets gebeuren dan zet ik het zeker op de site...........


Ayo


(ff mijn Antiliaans oefenen)

4 Comments:

Blogger Ruud Batta said...

Heb echt medelijden met je... Allemaal van die super interessante courses die je moet volgen en dan vriest het ook nog in dat kouwe landje :-P
Aftellen is dan ook maar het beste dat je kunt doen. Hier in de Caribbean is het namelijk prachtig weer!!! Het heeft de hele afgelopen week niet eens geregend...lol

Suk6 met je papers en see you in the Caribbean!

Greetzzz

6:10 p.m.  
Blogger Jaimy said...

Niet eens geregend das toch wel redelijk uniek te noemen voor dat natte kikker eilandje waar je zit :)

ik dacht trouwens dat jij naar st maarten kwam nu je bij kpmg een groot verdiener bent geworden :))

8:58 p.m.  
Blogger Ruud Batta said...

Grootverdiener... tsss, keihard werken voor een miezerig bedragje van Ang. 1080,- (ja, ik krijg nog een vaste onkostenvergoeding van 80 piek per maand ;-) en een laptopje van de zaak!
Mwahahaha, en morgen moet ik de hele dag hard werken bij een seminar in het Marriot Hotel met "maar" 1,5 uur happy hour naderhand... lang leve de lol!!!

Greetzzz

10:07 p.m.  
Blogger Jaimy said...

Volgens mij heb jij alleen maar happy hour!!!!!! gratis zuipen en dat is het wel zo'n beetje :)

10:38 a.m.  

Een reactie posten

<< Home