Nog
en dan weer vakantie

Mijn GastenBoek

vrijdag, november 05, 2004

Huisje 2

Aflevering 2 vam de soap huisje
Aangezien die PJ nog niks van zich heeft laten horen is nu de directeur zelf bezig met het zoeken naar geschikte huisvesting.
Hij had al iets leuks gevonden met 2 slaapkamers (ook handig voor het bezoek) maar das wel een beetje aan de prijzige kant. En aangezien ik geen kleine kapitalist ben en ook nog werkeloos is dat op dit moment wat lastig.
Maar een 3-kamer appartement vlak aan zee gemeubileerd met eigen douche, keuken, woonkamer en kabel klinkt toch ook niet slecht.
Mochten er nog mensen zijn die bij mij in onderhuur willen (ja Sjef heb nog wel een plekje voor je tegen geringe vergoeding natuurlijk) dan hoor ik het wel.

Als ik iets heb horen jullie meer

1 Comments:

Blogger Jaimy said...

snap je dat nou......geen gevoel voor avontuur die vrouwen

8:33 p.m.  

Een reactie posten

<< Home