Nog
en dan weer vakantie

Mijn GastenBoek

dinsdag, november 16, 2004

Huisje 6

Eindelijk......geregeld!!!!
Het kost wat moeite maar dan heb je ook wat. Een appartement met aparte slaapkamer op 2 minuten van het strand, 5 minuten van kantoor en midden in het centrum...........lijkt mij aardig ideaal.
Moest het alleen nog wat minder kosten maar ja je kunt niet alles hebben he. Dit betekent overigens dat alle sponsoring welkom is :)
Vrijdag gaat de directeur ff kijken of het er allemaal een beetje goed uitziet en dan weten we het allemaal zeker maar ik heb er wel vertrouwen in.

Vervoer geregeld, huis geregeld......St Maarten here I come!!!!!!!!!!

(57 dagen als ik me niet vergis)

3 Comments:

Blogger Ruud Batta said...

Alles geregeld!!! Mooi zo! Nu nog hopen dat je stage ook een beetje leuk is en niet zoals bij mij... Heb nog steeds veel te weinig te doen en het "bedrijfje" heeft ook niet echt de middelen om mij veel meer te laten doen. Donderdag een afspraak bij KPMG om daar een meeloop stage te doen op de strategy consulting afdeling. Ik hoop dat ik die opdracht voor Green Island er dan "naast" kan doen, zodat ik toch m'n opdracht voor school vervuld krijg. Wordt dus een spannende dag morgen...

Ayo

PS: Op St. Maarten spreken ze vooral Engels, geen Papiamentu ;o)

3:27 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Dat ziet er allemaal heel spannend uit, zullen we eens daten?

7:28 p.m.  
Blogger Jaimy said...

Luuk looser (met twee o's) hou je er buiten
eerst eens zien dat dat zaterdag een beetje goed gaat he

1:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home