Nog
en dan weer vakantie

Mijn GastenBoek

dinsdag, november 09, 2004

Huisje 3

The soap continues........
Vandaag toch alweer drie mailtjes uitgwisseld over die kamer van mij. Het ene ogenblik is het te duur het andere ogenblik lijkt het erop dat het toch nog wel iets kan worden.
Ik kan je wel vertellen dat die antiliaanse manier van dingen doen/regelen net iets te "rustig" is voor mij. Maar goed dat zal ook wel aan het warme weer liggen en das daar heel wat beter als hier das een ding dat zeker is.
Maar ondertussen ben ik nog steeds niet voorzien van een kamer en de vertrek datum komt toch rap dichterbij (nog 63 dagen te gaan en we tellen af).

laten we er maar het beste van hopen :)

2 Comments:

Blogger Ruud Batta said...

Bon dia Jaimy,

Als ik jou was zou ik vooral zorgen dat je voor de eerste maand ergens een slaapplaats hebt. Misschien is het dan wel redelijk duur, maar ik heb zelf ondervonden dat je als je eenmaal ter plaatse bent heel veel nieuwe, leuke adresjes kunt vinden!!!
Internet is hier op die kleine eilandjes toch nog wel iets minder ingeburgerd dan in Nederland (beetje veel minder trouwens...). Ik weet bijna zeker dat ik op het einde van deze maand in elk geval ga verkassen naar een ander stulpje :-)

Ayo from Curacao!

7:01 p.m.  
Blogger Jaimy said...

was ook zeker de bedoeling.........eerst een kamer ofzo regelen en als we daar zijn dan zien we wel weer....tenzij het een hele mooie kamer is natuurlijk :)

minder ingeburgerd dat internet he...das slecht nieuws hoe moet ik anders in contact met de echte wereld blijven

10:56 p.m.  

Een reactie posten

<< Home