Nog
en dan weer vakantie

Mijn GastenBoek

donderdag, december 09, 2004

Foto pagina

Het wil nog niet helemaal lukken met die foto pagina van mij. Het is maar goed dat ik nog een maand heb om het ding helemaal in de lucht te krijgen. Het was de bedoeling om de foto's die ik maak op St Maarten op een aparte site te plaatsen maar op het moment zijn die jongens van het net nog een beetje lastig en wil het dus niet echt lukken.

Maar we komen er wel....als het zover is laat ik jullie dit uiteraard weten.

Trouwens de link in de kolom aan de linkerkant werkt wel al....je komt alleen op een lege pagina terecht.

ayo

3 Comments:

Blogger Ruud Batta said...

Tssss,
die vrouwen zijn ook allemaal hetzelfde! Volgens mij krijgt iedere jongeman die op stage gaat hetzelfde "advies" mee...

;o)

9:02 p.m.  
Blogger Jaimy said...

jaja het is altijd maar kijken kijken maar nooit kopen kopen

Vandat echte goede hollandse advies als je op stage gaat :)

10:55 p.m.  
Blogger Jaimy said...

TSSSSSSSSSSS

11:41 a.m.  

Een reactie posten

<< Home