Nog
en dan weer vakantie

Mijn GastenBoek

zondag, maart 26, 2006

NY Miami en een baan

tja wat moet ik over NY en Miami zeggen.....1 een woord GEWELDIG!!!!

NY is een super stad en we hebben wat afgelachen...stappen gaat ook erg goed en met mooi weer is alles verdacht goed te voet te doen....

Miami 35 graden, 100 meter van het strand en een leuke auto met airco en een zee....beetje sxm like.....wat wil je nog meer lijkt me dan!!!!

ik geloof dat die ruim 800 foto's en 3,5 uur film wel aardig laten zien dat we ons prima vermaakt hebben....voor de liefhebbers..kom maar eens een keertje kijken!!!!

enig nadeel is dat ik momenteel weer eens werkeloos ben...maar ja ook dat zal wel weer overgaan...als er nog iemand een baantje heeft....hahaha hoor ik het graag. voordeel is wel dat ik een hoop tijd overhoud voor de scriptie....zal die ook ooit eens afkomen.....ben benieuwd

DDDM