Nog
en dan weer vakantie

Mijn GastenBoek

vrijdag, januari 27, 2006

Vermoeiend.......maar wel heel leuk

pffff ben wel weer eens toe aan vakantie....de afgelopen tijd erg druk geweest met allemaal belangrijke zaken hahah.....maar ja je bent zo druk als je je maakt zeggen ze dan he.
Stage op schiphol verloopt allemaal soepeltjes alleen nu redelijk druk daar we alles binnen ongeveer 3 weken toch wel ver af moeten hebben...
De scriptie komt langzaam ook structuur in hoewel een en ander toch nog wel geregeld moet gaan worden zeker gezien de deadline van de universiteit....Hopelijk willen de betrokken bedrijven dit keer wel hun medewerking toe zeggen en dan ga ik er vanuit dat het allemaal goed gaat komen...
extra curriculair gaat het ook allemaal lekker, werken bij de mosa is nog steeds het relaxste en domste werk dat je kunt doen(voor dat salaris), NY en Miami zijn helemaal geregeld....oftewel springbreak here we come.......een vakantie bestemming, voor naast de wereldreis (of als onderdeel ervan) is ook al weer geregeld omdat anja toch mooi 5 maanden pisa en 6 maanden aruba gaat doen......lijkt me goed zeker in een 5 sterren resort......familie korting!!!!!!!
Enigste wat iets minder was was gister ochtend.....tjaaa om 9 uur werken en dan om kwart voor elf wakker worden....oeps......toch net iets te hard die verjaardag van "meter"peter gevierd.....stelletje mafkezen op een woensdag.....ach ja halen we vandaag wel weer in zullen we maar zeggen he....en dan in het weekend lekker rustig aan...tenminste dat hoop ik dan
volgende week in ieder geval groot feest hahahah dan wordt ik pas echt een fossiel.....en er zijn nu al mensen die me lopen te pesten met een kado waarvan ik dus niet weet wat het is en ze wil het niet zeggen ook........uitermate frusti!!!!! maar goed weekje wachten nog.....en de wraak zal zoet zijn zeggen ze dan geloof ik hahahaha

DDDM