Nog
en dan weer vakantie

Mijn GastenBoek

donderdag, februari 16, 2006

Einde nadert

Zoooo daar was ie weer.....niet dat ik nou werkelijk veel intressants te melden heb maar toch...voor de trouwe fans hahahaha
Het einde van de periode amsterdam begint in zicht te komen.....komende dinsdag met de eerste draft er liggen....gaan we redden....twee vingers in de neus en een arm op de rug!!!!
verder niet echt heel veel bijzonders.....nog steeds druk druk druk...dagen van 645 tot 015 zijn eerder regel als uitzondering.....zelfs ik krijg er beetje slaapgebrek van...maar dat maakt allemaal niet uit zolang het allemaal leuk blijft is het geen punt.
Kijk erg uit naar de states....vooral nu er 70 cm sneeuw ligt in NY!!! hahaha kan erg leuk worden....de auto en de hotels zijn in ieder geval ook geregeld dus.....op naar het land van de onbegrensde mogelijkheden!!!!

Hier in het zuiden waar ik zo af en toe ook nog verblijf gaat ook alles uitermate goed....enigste probleem is een scriptie die maar niet op lijkt te willen schieten.....maar ook daar heb ik grenzeloos vertrouwen!!!!!

Stress heb je niet...stress maak je!!!!!!!

DDDM